آموزش ثبت نام و دریافت کد بورسی
نوشته شده توسط : سعید باطنی

آموزش ثبت نام در بورس و دریافت کد بورسی ۱۰۰% رایگان

 

تصویر آموزش ثبت نام در بورس | رادیو سرمایه

موضوع این مقاله در رادیو سرمایه آموزش ثبت نام در بورس است . برای انجام معاملات بورسی و خرید و فروش سهام عدالت و هر اقدام دیگری در بازار سرمایه نیاز است که دریافت کد بورسی را یاد بگیرید. ما این را به شما آموزش می دهیم.

علاوه بر خرید و فروش سهام عدالت و برای اینکه بتوانید از بورس درآمد کسب کنید، ابتدا باید یاد بگیرید که از بورس چه استفاده‌هایی می‌شود. بنابراین، شتابزده عمل نکنید و با ما همراه باشید. در این مقاله، قصد داریم که به شما آموزش دهیم چگونه در بورس ثبت نام کنید. دریافت کد بورسی تنها با انجام دو کار ساده، می توانید به بورس وارد شوید و سهام عدالت خود را بفروشید یا معامله کنید.

آنچه در این مقاله یاد می گیرید :

فروش سهام عدالت

برای فروش سهام عدالت، نیاز است که کدبورسی داشته باشید . تا بتوانید به سادگی سهام عدالت خود را مشاهده کنید یا بفروشید. ما در این جا گرفتن کد بورسی را به شما آموزش می دهیم.

مراحل ثبت نام در بورس

اموزه ثبت نام در بورس خیلی ساده شده که حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه زمان نیاز دارد. مراحل ساده ای دارد که می توانید به سادگی و به ترتیب پیش ببرید و بدون نیاز به کمک کسی و پرداخت هزینه های اضافی برای خود و دیگران کد بورسی بگیرید و یا سهام عدالت خود را بفروشید.

قدم اول : ثبت نام در سجام

اگر جزو کسانی هستید که ثبت نام در سجام را انجام داده اید و کد پیگیری ده رقمی را دارید، دیگر نیازی به انجام مجدد نیست و می‌توانید وارد مرحله‌ی بعد شوید :

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام سجام

برای ثبت نام در سجام کافی ست از قبل این مدارک را آماده نمایید :

  • عکس از کارت ملی
    • شماره سیم کارت روشن به نام خود شخص ( دارنده ی کارت ملی)
    • شماره شبای بانکی ( حساب برای خود شخص باشد)

آموزش ثبت نام در بورس و دریافت کد بورسی

ثبت نام در سجام و دریافت کد بورسی

پس از کلیک روی دکمه ی سبز رنگ “ ثبت نام در سجام” وارد صفحه ای می شوید که با وارد کردن شماره تلفن ، فرم های بعدی به نوبت به شما نمایش داده می شود. فرم هایی که با استفاده از اطلاعات شخصی خود ( کد ملی و شماره شناسنامه و ..) آن ها را تکمیل می کنید و هر بار با تایید وارد مرحله ی بعد می شوید.

 

کارگزار ناظر کیست ؟ و تغییر کارگزار ناظر چطور انجام می شود؟

تنها هزینه ای که از شما دریافت می شود مبلغ ۱۰ هزار تومان است که باید در آغاز پرداخت به صورت اینترنتی پرداخت نمایید.

سعی کنید اطلاعات را با دقت وارد کنید و شماره سیم کارت به نام خود شخص باشد . همچنین شماره ی حساب. پس از تکمیل فرم های مربوطه و رفتن به گام های بعدی ، در نهایت سامانه به شما یک کد پیگیری ده رقمی می دهد که باید حتما آن را یادداشت کنید . چون در موارد بسیاری به آن نیاز خواهید داشت. کد بورسی نیز در این مرحله برای شما پیامک می شود.

احراز هویت سجام چگونه است؟

احراز هویت به این معنی ست که سامانه متوجه شود شما ربات نیستید و این که اطلاعاتی که وارد کرده اید اطلاعات شخص دیگری نیست. احراز هویت به دو صورت حضوری و غیرحضوری انجام می شود. برای احراز هویت غیرحضوری می توانید از اپلکیشن های آپ و سیگنال استفاده کنید. برای احراز هویت حضوری نیز می توانید به شعب کارگزاری مبین سرمایه در شهر خود مراجعه کنید . تا به سادگی و با صرف چند دقیقه این کار برای شما انجام گیرد. از ویدیوی پایین نیز می توانید برای انجام ساده تر مراحل استفاده کنید.





:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: